hatar min nya frilla

Fyfan vad jag hatar mitt hår!
serisöt, jag hade håret längre en över tuttarna..
Men såklart fick jag en så kallad snilleblixt med inslag av impulsbeslut, och det slutate med att jag klipte av säkert 3 DM av håret..

B-A-J-S K-O-R-V

Nu ser jag skit konstig ut, ibland ser jag ut som snövit, ibland ser jag ut som en feminist.
och jag vill för i helvette inte se ut som en feminist, jag hatar feminister.



Här ser jag ut som en soc kärring som nyss fått sin överbetalda lön.



Här ser jag ut som jag nyss fått en omgång



Här ser jag nästan flintis ut



Här ser jag ut som en feminsit som nyss fått reda på att des pappa har köpt rakhyvlar i julklapp till henne



Här ser jag ut som en tre barns mamma från bagamossen som matar sin unge med päronpureé

Klagomål

Kommentera klagomålet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0