Gårdagens tripp till stan där vi fick pucko tripp

Jessy, hon är min bästa kompis i världen. Man kan inte ha en bättre, när jag fyllde 15 år fick jag inget värdelöst presentkort på HM för 100 kr.
Utan jag skulle få en timmes massage :D

Och just iår var det som jag skulle få den,
(gammal bild, så här såg jag ut när jag fick reda på vad jag skulle få )


Vi kom väl dig och det var mycket motagande.
Men dom pratade knapt någon svenska och sånt är skit jobbigt, speciellt när dom frågar saker och man missuppfattar dom totalt.
Mitt under massagen för jag att hon utbrister, KAAAAh,
Vah, frågar jag och tittar upp på henne.
Kaaaaah, sä'ger hon och tittar frågande på mig,

Jag känner mig lite obekväm, inte bara för att jag är helt naken, utan för att jag inte fattar ett skit vad hon säger.

Kaaaaah?

jag bara svarar, jaa. hahha.
Tydligen måste hon frågat om det var kallt för hon la en tjock filt på mina ben.



efter en timme var jag klar och kännde mig helt hög, sådär när man bara sitter och ler.
sen träffar vi ett par personer och går runt lite vid medis eller något.
Det kommer fram en liten pojke på 9 år och frågar om vi vill ha pucko.
Då visar det sig att tre pojkar delar ut pucko för fult och vi får ta hur mycket vi vill. hahha

Nu var det inte som det fanns typ 20 liter att dela på, det var så jävla mycket gratis pucko att man blev helt upphetsad.
Alla tog jävligt mycket pucko, en person tog lite för mycket.
Själv tog jag runt 10 liter men dumpa 6 liter på vägen till en farmor och ett barn.
hahha fyfan alltså, sen fick jag hälften av jessys pucko för att hon orkade inte bära hem skiten.
Så nu är kylen full med pucko.
Och det bästa är att min systeroch mamma inte tål mjölk och min lille bror kommer inte hem först på söndag.

Vilket betyder så klart att jag FELICIA får ALLA puckos för mig själv..

MHOHAHAHAH, men jag mår som i helvette illa nu, drack en liter till frukost..





Klagomål

Kommentera klagomålet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0