VART ÄR DEN?

joh, på sesong 6 av csi, (boxen alltså)
finns det inget altelnativ ''Play All''

ni kanske tycker ''Det är vell inget att klaga över''
Men joh, det är det.

Nu ska jag beräta en historia, där det blev riktigt jobbigt över att jag inte hadde play all.
Natten till onsdagen, hade jag kräkt ner hela mitt täcka. Japp, jag var kräk sjuk.
Började grina, (som jag alltid gör när jag kräks,)
mamma kommer upp, ojar sig, tvättar täcket, och jag får gå ner och lägga mig i soffan.
jag kräks ytligare tre gånger i en hink som vi hade brevid soffan. Sen måste mamma gå till jobbet och dom ända som är kvar är jag och min lillasyster

Min lillasyster var taskig, hon totalt vägrade gå in till vardags rummet.

 

Jag drar mig upp ur soffan, sätter på csi, och går och lägger mig igen. Jag lägger mig åt sidan, och försöker sova, vänder mig igen, och hör att fjärkontrollen rammlar, jag tittar ner på golvet, den är inte där. Vart är fjärkontrollen? gissa? joh. i spyhinken, där det ligger spya i.

fyfan alltså!!, och det värsta är, att min syster vägrar att hjälpa mig, hon bara hulkar när hon ser mig.

så jag fick gå till toan, och tvätta fjärkontrolen, samt sanera den med tvätt sprit. Fjärkontrollen slutar att funka, jafg kunde inte se på alla fyra avsnit på dvd skivan.

Men jag ska ju inte klaga, det kunde ha varit värre

Turtle aka Felicia Klagar


Klagomål

Kommentera klagomålet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0