jag och jessy

jag och jessy, firade våran ett års dag igår,
och nej, vi är inte ett par som pussas och gör barn med kläderna på, utan vi är bästisar =)
det har varit lite tufft mellan oss två, efter mina misstag och lite andra gräjer, men vi hade det skit roligt, och det känndes äkta. känndes som gamla tiden, då vi köppte pizza, drack cola, hyrde en film. satt och klaga över att vi inte borde ta den sista biten av pizzan.
Vi bakade pizza, vilket tog två timmar, kanske för att vi stojade oss hela tiden.

Älskar dej jessy,

( vi lekte misslyckade fjortisar)

(jag hackade lök)

(jessy glömde kastrullen på spisen, med det blev lyckat ändå)

( vitkålen som skulle bli pizza sallad)

Tomatsåsen.

Turtle aka Felicia Klagar


Klagomål

Kommentera klagomålet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0