Im Back

Jag är här, jag är tillbaka,
det var inte det sista ni såg av Felicia klagar.
ska börja blogga på allvar nu, vara helt seriös (på mitt egna lilla sätt)

kanske jag borde förklara hela ideén bakom bloggen.

Jag är en liten flicka på 15 år som heter Felicia, men kallas Turtle för att jag är så slö. I min blogg klagar jag på saker jag tycker är konstigt, jobbga saker som att diska och klagomål. Jag är ingen bitterfitta utan jag är en tjej med humor. Jag tänker inte be er att ta min blogg ''med en nypa salt'' för att allt jag skriver är äkta, inget jag hittat på, inget jag provoserar, jag är bara föör ärlig.

juste, samuel tack för att du fixa min blogg( igentligen borde du tacka mig eftersom att jag betalar dig)

Jag svarar på alla kommentarer och ni får gärna ge mig kritik, bara det att jag skrattar åt alla som klagar på mig, som t.ex när folk sa att mitt rum var skabbit när jag visade bilder på det. skratta så mycket att jag nästan pissa på mig, för att det är kul att någon är ärlig.

ha en trevlig läsning och om du inte tål mig, sicka ett klagomål.                                   


Klagomål

Kommentera klagomålet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0