Colan bara stökar ner

JAG HATAR VÄRKLIGEN COLA, (jag är ju beroende av det ) MEN ÄNDÅ!!

För det första, cola förstör mina tänder,
För det andra, cola bara stökar ner,

som sakt, jag är så slö. Så jag tog ett jätte mega stort öl glas och la cola i det.
men eftersom att det var så mycket, så rååååkade jag spilla.
när jag låg i sängen och försökte grabba tag i glaset.

Vet ni vad cola helvetet gör? spiller ut lite cola fläckar på MITT VITA PÅSLAKAN!!!

den här gången var det inte mitt fel, utan det var colans.
går runt och spiller fläckar på vita kläder som inte går att tvätta bort, fyyy
(mamma håller inte med,  hon tycker det är mitt fel)


Men där emot, känner jag mej, som en av grabbarna när jag drack ur glaset,

kände mig tuff, ska nog dricka cola ofta ur stora öl glas



Turtle aka Felicia Klagar


Klagomål

Kommentera klagomålet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0