Tiggare för en dag

jag och jessy bestämde oss för att åka till stan. Vi lekte att vi var fattiga och leta burkar.


Vi letade burkar samt flaskor, i medis. (stockholm södra) sen hitta vi en grekis korvmoj. Där fans det en papperskorg med en massa burkar. JAg försökte gå dit och ''låna'' några, men det gick inte. För gubben höll ögonen öppna på oss. Han tittade på oss hela tiden som om vi vore rånare. Vi skule ju bara titta på burkarna, men ne. han vaktade dom som om de vore hans guld. Vi gick runt i 2 timmar och leta i pappers korgar. Sammanlagt känade vi runt 15 kr, eftersom att det inte var pant på någon enda jävla glasflaska...


Sen blev jessy skit sur på mej. Det är så att jag har hennes mamma på facebook. Och innan vi åkte in skrev jag att vi skulle leta burkar. Jessy mamma ringde förtvivlat till jessy och fråga vad i helvette vi höll på med. Hon sa att vi har ju redan pengar, varför ska vi leta mer. Sen sa hon att dom hade burkar hemma vi kunde ta. När hon la på förs jessy ut mej. hon prata inte med mej, eller titta inte på mej. fören jag sa något som fick henne skaratta. och Vipps. jessys mamma ringde igen och lät glad =) höhö

Klagomål

Kommentera klagomålet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0