Sitter i skolan, mina memoarer, min folisofi

jag sitter här i skolan och jobbar med att översätta KSMB texter till engelska.
Jessy-lin lånar min ipod och spelar på hösta volymen.
När jag låna ut den var den fullallad, när jag får tillbaka den kommer den vara halvladdad.

Jessy sitter här, som en ideé lampa och läser i den svenska akamedeiska ordboken.
Shit utbrister hon.!!
Vet du vad synsk betyder?!!
Att man kan se in i framtiden, det viste jag inte.
Vilket IQ, vilken Hjärna.
Jag Älskar dej för den du är, för om du vore smart skulle jag inte palla med dej.

Kissnödig som jag är, sitter jag bara här och slöar, jag orkar värkligen inte gå på toa. Snart spricker min urinblåsa.

Tänderna värker, jag drack ju cola.
Jag håller på att få ett hål, men jag vill inte träffa min tandläkare.
Som sakt, hon använder inte bh.
Hennes bröst petar på mitt huvud.
Hon anväder mitt huvud som stöd för hennes häng pattar.

Snart är det lunch, men jag orkar inte lyfta på arselet och gå 2 meter för att se på matlistan, men jag kan föreställa mej att det blir något vidbränt eller överkokt.

inne i det lilla rummet ser det ut som en svinstia.
jag borde städa.
Men jag undrar om det är värt besväret.
Det finns en otroligt smart andledning till varför skolan anställer utbildade städare, Joh. för att dom ska städa!
Men ändå blir lärarna sura om man inte plockar undan efter sig, dom tar sin kraft åt att tjata på oss, istället för att hjälpa oss.
Ska det vara så?

men en hariton jacka, fult med saker i, mobil kamera cola.
Kan göra så att man ser riktigt fet ut.
eller så kanske jag är fet, men inte vågar erkänna det för mej själv.

Jag är faktist inte emo i denna text, utan jag är sofistikerad.

''Men jag borde inte klaga, det kunde ha varit värre''

Turtle Aka FeliciaKlagar

Klagomål
Klagad av: Inez

sv: Haha, inte så smart x)



Varför inte skaffa en ny tandläkare?

2009-10-22 @ 17:33:21
URL: http://zeni.blogg.se/

Kommentera klagomålet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0