Min knäppa familj

Dagens dialoger

Lillebror: Felicia? kan inte du knyta mina skor?

Felicia: jag är osäker, kommer du ihåg igår när jag knöt dina skor? du tramapade på mina fingrar då-

Lillebror: men jag hade brotom.

Felicia: ska jag också säga när jag trampar på folks fingrar, ursäkta men jag hade brotom.

Lillebror: ja men..*avbruten*

Felicia: jahjah.

Jag böjer mej ner, och ser min lillebrors byxben, jag känner hur det kryper i kroppen, jag kan inte låta bli, och jag gör det. Jag biter i min lillebrors byx ben. såklar skvalrar den lilla skitungen till mamma.

Mamma: hoppas jag värkligen att hon inte gjorde.

Lillebror: joooh, hon bet mig i benet.

Mamma: hoppas hon förstår att man inte får göra så.

Felicia: varför pratar ni om mig som om jag vore en hund.

Jag ångra att jag sa det, för att min lillebror sa att jag var hundfelicia i 10 minuter. Jag vet att han kommer att fortsätta tills han kommer hem.



*lillebror lipar åt mej, jag lipar tillbaka*

Lillebror: mamma, mamma, felicia lipar åt mig.

Mamma: dra in tungan i munnen felicia.

Felicia: varför sa du inte till han.

Mamma: för att han är en kille.
*jag tänker*
Felicia: könsdikreminering.
*mamma suckar*
Mamma: Felicia, killar är inte mogna, det går inte att lära dom saker.

Vet att när jag säger det här, pratar jag skit om mig själv,
Men har någon märkt i dialogerna att jag är väldigt barnslig på morgonen?

Klagomål

Kommentera klagomålet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0