Gårdagens 5 Jobbiga



Sjuk - jag är ju sjuk, men jag måste ändå gå i skolan. VAFAN!! jag hade typ feber, mina ögon var glansiga, min nacke gör ont och världens hosta har jag, Varför? kunde jag inte blivit förkyld när jag var sjukskriven? Nej, jag ska bli sjuk när jag börja skoan igen, men men. JAg tycker ju igenkligen om att vara sjuk, men inte när man måste gå i skolan.

Mötet - jag vill inte berätta vad mötet handlar om, men däremot var det otroligt påfrestande, mer en vad jag kunde föreställa mig. När jag satt på mötet, var jag kaxig, betede mej som jag var den vuxna personen i dramat. jag hotade och jag visade att jag inte brydde ett skit om saken. Men när jag kom hem, kände jag mej så liten. Blev skit emo och förstog hur jobbigt det igenkligen var.

Existenz - fyfan vad tråkiga dom har blivit, dom visar inga knäppa saker längre, utan tråkigt och barnvänlig. fått höra att roger eller vad han heter inte lägger in så mycket längre utan det är någon annan liten handikapad person. RYCK UPP DEJ, lägg in något som folk vill skriva.

Didel - Ni kanske inte vet vad Didel är, knappt en så att jag vet vad det är. En grå mus, som har sina små vänner. En grå mus som kostar ÅT INOT HELVETE. Seriöst, en penna för 30 kr? ett gosse djur för 390 kr. Och det värsta är att alla små tjejer värkligen äälskar Didel, min syster gör det. Hon är helt bessat av det och high shool musikal.

Min sköldpadda - Sigge som han heter är så jävla konstig ibland, jag vaknade av att han gräver. Varför gräver han? krafsar på glaset och allt. Jag sätter på tv, och ser att klockan bara är 3, på natten. jävla sköldpadda

'' Men jag ska inte klaga, det kunde ha varit värre''

Turtle Aka FeliciaKlagar

Klagomål

Kommentera klagomålet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0