Jag Skrev egna Frågor till min egna frågestund

Bästa promenad: den till kylskopet
Favoritgata:  Dragonvägen, jag gillar den sunkiga stilen
Favoritdrink: cola.
Äter lyxmiddag på: sibylla
Bästa mikromaten: oboy
Favoritförort: trosa och fittja, namnen hör lixom ihop
Fikar gärna på: marken med den rulltårta i handen, och en genomskilnig påse med lidl chips i.
Bästa lunchställe: skolan, det är ju gratis?
Bästa kaffet: jag får inte dricka kaffe, jag blir som en duraselkanin då
Bästa konsertlokalen: jessy-lins rum, det är så trevligt när grannarna bankar i väggen för att vi spelar så högt-
Bästa baren: mitt rum
Här bjuder jag mamma & pappa på middag:  jag skulle ta min pappa till en kebab ställe. min mamma skulle jag ta till en fin resturange
Senaste Stockholmsupptäckt: Stockholm behövs saneras
Senaste teaterföreställning: cats
Senaste utställning: jessys *cencur*
En bra gå bort-present: en sak jag fick i julklapp, men som jag hata
Favoritlyxartikel: vetefan
Läser just nu: arne anka
Läser helst: på tvn.
Favoritråvara: cola
Favoritfärg: lila
Favoritmärke: lidl
Favoritskor:
mina tygskor där det är hål i sulan
Klädkonto per månad: 0
Dricksprocent: 2 liter cola om dan
Modeförebild: Adolf Hitler. jag diggar hans hårväxt
Motionerar: jag spyr
Mest överskattade affär: jag HATAR kaphal och lindex.
Det dyraste jag har köpt: min turtle väska.
Favoritprodukt på Systemet: öl korven
Favoritprodukt på Apoteket:
pevaryl
Bästa fyllekäket: spyr man inte nr man är full?
Lyssnar på:Allt
Bästa förfestmusiken:
KSMB.
Senast goolade: bordeline personlighets störning. 
Senast köpta skivan: Charta 77  
Mitt sämsta köp någonsin: en ful frist och kompani väska
Dansar helst till: ABAB
Senaste impulsköp: Cola
Senaste fyndet:  nappen jag hittade utanför pizzerian, använder den dagligen
Senaste secondhandfyndet:
senast jag köpte något var när jag och jessy skulle starta ett badn, då köpte vi virkpinnar som trumppinnar mm.
Fulaste klädfärg: turkorange
I dvd:n: high school musical min syster var ledsen så jag lät henne titta på den
Användbar pryl: tuss(min tv)
Mode jag aldrig vill se igen: fjortisarstyle
Värsta huvudbonaden: jessys mössor

Bästa huvudbonaden: gubbhatt
Favoritaccessoar: cola i vänsterhand
Transportmedel: buss
Återvinner: nej
Hejar på: AIK
Så får jag tiden att gå i kollektivtrafiken: lyssnar på musik och skriver bissara dikter


jag, jessy-lin valde bilden
ÄLSKAR DEJ


Klagomål

Kommentera klagomålet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0