Det kanske räcker nu kavli?

Alla kommer vi ihåg kavli reklamen där det var en liten bäbis som dansa,
föräldrarna ge bäbisen en vanlig macka, han slänger den på marken. Föräldrarna gen bäbisen en kavli macka, och han tycker om den, han äter den och börjar dansa.
Jag kommer ihåg hur alla kille satt och titta på den i skolan, den var ju faktist rolig.

Men sen så förstör kavli den reklamen helt, genom att göra exakt samma reklam, fast med tanter.
den var så dålig, att man undra om man skulle skratta eller om man skulle gråta.

Nu har kavli gjort det igen.
fast med knutte gubbar, med sora fläsk öl magar, skinn jackor.
Gubbar äter inte kavli mackor.
Jag vet inte om den med tanterna var sämmre än den här, men han som är ansvarig för kavli reklamen  har säkert boffat för mcket eller något sånt.
För inga hjärn celler har han.

Vad försöker kavli få fram med?
Att alla älskar kavli?

personligen tycker jag kavli är sliskig fetto mat...




Och för er som inte ser bilden ordenklig,
Besök synoptik

''Men jag ska ju inte klaga, det kunde ha varit värre''

Turtle aka FeliciaKlagar


Klagomål

Kommentera klagomålet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0