Dagens 5 jobbiga



• Förskyld - Jag är fucking sjuk, VARFÖR?? jag älskar ju ioch för sig att vara sjuk, för att då slipper man skolan, men idag ville jag faktist till skolan. Nu ligger jag här, känns som klister i halsen, skorvar mej. Snorar fryser om fötterna. ont i huvudet har jag ju också. Cp alltså

• Sigge - Fylde ju år för en vecka sen, då fick jag en skäldpadda som min lillebror döpte till sigge. Iallafall, han är så jävla jobbig ibland, man fixar ju akvariumet, med sanden, pumpen och så. Men den där lilla sköldpaddan gräver upp allt hela tiden, sen så skjuter han upp pumpen i luften hela tiden, vilket låter in åt helvete. det är väldigt jobbigt när man ligger halvnaken i sängen och försöker sova. Nu stängde jag av pumpen så att jag slipper ljudet.

• Min skjus (om de stavas så) - en gubbe kör mej till skolan vargie dag,  otroligt lyxigt med tanke på att vi åker och köper cola innan skolan. Som sakt, jag är sjuk, så vi ringde och avbokade honom. Han svarade inte, så jag lämnade ett medelande. HAHA han kom imorse ialla fall. han sa att han aldrig lysnar av sin telefon svarare, men nu skulle han börja med det. 

• Disk + Mammor - jag är sjuk och min mamma säer att jag måste diska ändå, vafan . Jag står där, gnäller, ojar mej och ber till både min lilla syster och mamma, men ingen bryr sig. Ingen vill hjälpa mej att diska, jag förvandlas till en bitterfitta och säger taskiga, sakrastiska komentarer.

• min mage - hur mycket jag en bönar, hur mycket jag en ber. så vill inte min mage krympa. IIbland är jag snäll och säger ''Snälla magen, snälla, jag ber dej. sluta växa. '' Iblan är ju fittig och säger '' Nu jävlar ditt fule fan, gör som jag säger annars åker du (jag) på stryck'' Men den lysnar inte. cp altså..

Klagomål

Kommentera klagomålet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0