Vi har vår egen lilla friluftsdag och emo

jag och jessy hade vandring i runby. Runby ligger ödesligt på andra sidan tågstationen.
våran matsäck var en mega stor pucko på tetra.
Jessy klaga över tt hon hade ont i ryggen, så jag fick lix bära hennes rygga -.-

Vi hitta en lekpark där vi beslöt oss för att stanna.
Då jessy utbrister. Där är ditt ex. Jag tror inte på henne, för vi brukar altid luras med varandra. Jag sa nej, hon sa jo.
Jag vänder mej om, och se där, står han. Lika emo som förut. bara de att han hade en annan frilla och en gitar på ryggen. hade gått fram och hälsat (sågs för drygt 2 år sen) men nu var det försent.
Jag och jessy drog en slutsats.
vi måste sluta lura varandra sådär..

Lika ful som vanlig



Jag slicka under jessys sko, de smaka sand




jävla slö korv, kunde inte ens gå och hämta ipoden

Klagomål
Klagad av: Inez

Haha, ser skönt ut att ligga där xD

2009-11-06 @ 21:33:23
URL: http://zeni.blogg.se/

Kommentera klagomålet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0