Spotify är dum i huvudet

Ni vet på spotify? De finns de en lite ruta där det står. ''Musik kanske du gillar''
Men något jävla fel måste det vara på spotify, för jag söker bara på typ punk.
Och så kommer du upp några jävla köpta personer på listan ''musik kanske du gillar''
De är säkert skivbolagen som betalar spotify att göra smyg reklam för deras dåliga låtar?
Jag tycker inte så mycket om när folk blir uppköpta av patetiska skivbolag som bara vill pumpa ut pengar.
Jag tycker man borde skrivia sina egna låtar, köra sin egna jävla stil. Inte låta någon nisse bestämma.
För det är ju vad allt handlar om? Pengar.
Pengar  är en liten lapp där det står 20 kronor.
Tycker de är tråkigt när det ända folk tänker på är pengar,
listan ''musik kanske du gillar'' borde heta '' hör på denna skiva så känar vi pengar''



'' Men jag borde inte klaga, de kunde ha varit värre''

Turtle aka FeliciaKlagar

Klagomål

Kommentera klagomålet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0