julklappar

igår berätta jag för mamma vad jag önskade mig i julklapp.
Härär min lista

• 3 kuddar
• 14 håls dr martens
• Nitar
• 500 på kicks
• arne anka
• magnus betner - tal till nationen

Hon så otroligt besviken ut.
jag frågade varför?
hon sa att de hon hade tänkt att köpa till mig, hade ja inte ens önskat mig.
Puhh, vilken tur att jag gav min önskelista i tid, så att man slapp få saker man inte önskar sig

Klagomål
Klagad av: Gusmor

Hörrudu har du tänkt på att det din mamma tänkt kanske är något du vill ha även om du inte tänkt på det, eller just nu iaf? Det är som med Clas Ohlsson, där hittar man saker man alltid behövt utan att ha vetat om det.

2009-11-29 @ 19:28:17

Kommentera klagomålet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0