inte sprutan !!!

Jag vaknade klockan 5 idag.
Jag filosiferade och undrade '' vad ska jag göra denna gråa dag''
Då jag kom på, att jag ska ta gris sprutan idag
nee
jag vill verkligen inte ta gris sprutan, jag har faktist tjatat på min mamma att jag ska slippa få ta den.
Det är så jävla fult att ta en spruta bara för medias förstorning av en vanlig inflensa.
För ja, faktist var år dör det typ 100 personer i vanlig inflensa.
och alla dom som hitilis har dött i svininflensa har haft något på sidan om, så som cancer eller blodsjukdom.

Jag har ingen sjukdom på sidan om.
Så varför ska jag ta en jävla spruta, när jag ändå inte kommer att bli sjuk.
Och om jag blir sjuk, så dör jag inte.
Man får feber i en vecka, och hur härligt är det inte att få var sjuk.
ligga i sängen och slöa i en vecka.
De är ju inte roligt att ha feber, men man slipper skolan. Man slipper ansvar och hjälpa till.
Och så får man en massa folk efter sig som ojar sig och tycker synd om en.

Men nu blir det inget av´t, tack vare median och en uppskrämd mamma.

''Men jag borde inte klaga, de kunde ha varit värre''

Turtle aka FeliciaKlagar

Klagomål
Klagad av: Gusmor

Min visa gusdotter... Så ung och vågar redan tänka själv och stå för det. Du kommer gå långt! :)

2009-11-29 @ 19:26:40
Klagad av: Annika

du har massuppfittat siffrorna...varje år är det cirka 3000!!! som dör av den vanliga influensan enligt socialstyrelsen.

2009-12-19 @ 23:19:06

Kommentera klagomålet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0